wtorek, 26 listopada 2013

Rękawiczki dla człowieka współczesnego


Lubisz eleganckie skórzane rękawiczki, świetnie dopasowane stroje? Masz smartfona i jeszcze do tego nie znosisz mrozu - masz problem. kiedy odkryłem, że moje rękawiczki uniemożliwiają mi użytkowanie smartfona aż otworzyłem usta ze zdziwienia. Moja żona otworzyła jeszcze szerzej... Oczywiście rozwiązanie znajdzie się zawsze, producenci już o to zadbają by każdy mógł kupić upragnione rękawiczki z wszywką. Ja z zakupem problemu nie miałem, męskich, grubych rękawic jest mnóstwo. Sportowych. Moja żona nie zgodziła się na założenie narciarskich rękawiczek do płaszcza, co rozumiem i szanuję. Nie rozumiem natomiast dlaczego tak trudno kupić eleganckie rękawiczki przystosowane do korzystania z dotykowego ekranu.. trzeba kombinować samemu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz